FANDOM

Doherty

Doherty, vedere din sud-vest, de laWang Cars. Staţia Cranberry şi Garajul Doherty sunt vizibile în depărtare.

Doherty Map

Localizarea Doherty

Doherty este un cartier din San Fierro, San Andreas. Este o zonă industrială din sud-estul oraşului şi este în plină renovare; un exemplu fiind şantierul de construcţie de lângă Garajul Doherty al lui CJ (nevoia de renovare este chiar mai mare după ce CJ distruge fabrica de droguri din cartier). La nord este King's; la vest este Garcia; la sud este Foster Valley, iar la este sunt Easter Basin şi Aeroportul Internaţional Easter Bay.

Doherty este modelat după cartierul dogpatch din San Francisco, care este de asemenea o zonă industruală situată lângă o importantă autostradă şi cu deschidere la apă. Precum Doherty, Dogpatch a avut parte de o renovare, cu noi proiecte imobiliare şi alte asemenea.

Doherty este cartierul în care îşi fac veacul San Fierro Rifa. Locurile cele mai populare printre aceştia sunt garajul Doherty şi lângă calea ferată de la Staţia Cranberry.

Evenimente în GTA San AndreasEdit

După victoria împotriva lui Claude şi Cataline dintr-o cursă, Carl Johnson pleacă în San Fierro cu noul său prieten, hipiotul The Truth. Când ajung la garaj, Carl îşi dă seama că este abandonat şi are mari nevoie de nişte reparaţii serioase. Înainte de a dispera, Kendl îl convinge să facă ceva cu acest garaj. Cu ajutorul lui The Truth, Carl îi angajează pe Dwaine, Jethro şi Zero. Iar cu ajutorul şi al lui Cesar Vialpando, Carl şi restul angajaţilor transformă garajul într-o afacere de succes.

Wasteland

Şantier de construcţie în nordul Doherty.

Carl distruge o mare clădire din Doherty care era folosită de Loco Syndicate ca fabrică de droguri. El de asemenea cumpără o casă (mai la sud de garaj) şi Wang Cars, un dealer de automobile aflat la marginea cartierului aproape de King's şi Downtown. Succesul acestei afeceri este atins prin numeroase furturi de maşini făcute de Carl şi Cesar. Carl continuă ambele afeceri cu automobile de-a lungul Grand Theft Auto: San Andreas.

LocuitoriEdit

CaseEdit

Locaţii/MagazineEdit

ArmeEdit

      Aruncator de flacari

  • Grenade (după ce colecţionezi 50 de poze)
  • Micro Uzi (după ce colecţionezi 50 de poze)
  • Bat de cauciuc
  • Bata de biliard
  • Pusca(2) (una dintre ele doar după ce colecţionezi 50 de poze)
  • Pusca(după ce colecţionezi 50 de poze)

Vehicule parcateEdit

AlteleEdit

Also on FANDOM

Random Wiki