FANDOM

Misiunea "Are you going to San Fierro?" (în româna: "Mergi în San Fierro?") este o misiune in GTA San Andreas primită de la The Truth, in care Carl Johnson il v-a ajuta pe acesta s-a dea foc la toata plantatia de marijuana.

CJ va primi un lansator de flacari pentru a arde plantatia si a distruge orice dovada ca exista o plantatie de marijuana. In plus Carl v-a avea un timp limitat pana cand vine politia (5 minute). Dupa arderea plantatiei personajul trebuie sa mearga la duba lui Truth, sa primeasca un lansator de rachete si sa distruga cat mai repede elicopterul de politie. Dupa aceea Carl v-a trebui s-a conduca duba lui Truth spre San Fierro si sa mearga la vechea benzinarie Xoomer.

Dupa terminarea misiuni CJ v-a primi ceva respect si deblocheaza proprietati de cumparat in San Fierro.

Sfaturi şi trucuriEdit

  • Pentru arderea mai eficienta, jucatorul poate folosi: C4, Coctail-uri Molotov sau Grenazi. Deoarece acestea pot face ceva flacari si pot arde lent plantatia.
  • Este oarecum recomandat ca jucatorul sa aiba misiunile de pompier terminate deoarece se poate intampla ca si jucatorul sa i-a foc. Penru ca nu este rezistent la foc fara misunile de pompier terminate.

TriviaEdit

  • Misiunea aceasta poate sa inchida accidental jocul daca folosesti Windows Vista.

Also on FANDOM

Random Wiki